sobota, 5 lipca 2014

Powitanie

Po co założyłam bloga? Żeby pisać o książkach, które towarzyszyły mi od zawsze. Wiem, że wszyscy blogerzy i zagorzali czytelnicy tak mówią. Nie wiem na ile mówią prawdę i nie będę udowodniać, że ja ją mówię (chociaż gdzieś mam zdjęcie, gdzie mała Dominika siedzi na nocniku i ogląda książeczki ;) ). 

Nie wiem, czy to co będę pisać będzie dla kogoś przydatne, nie wiem ile osób będzie odwiedzać tego bloga. Wiem natomiast, że od dawna o tym myślałam, że namawiała mnie siostra, namawiał mnie narzeczony, namawiała mnie koleżanka, która rozumie tę pasję. I stało się, blog zaistniał w sieci. 

O jakich książkach będę pisać? Ciężko powiedzieć bo tak naprawdę czytam wszystko. Książki dla młodzieży, babskie czytadła, kryminały, biografie, reportaże - to wszystko będzie można tu prędzej czy później znaleźć. Najmniej będzie szeroko pojętej fantastyki - jedyny gatunek, z którym mi całkiem nie po drodze. Czytam książki nowe i takie wydane kilkanaście lat temu. Rzadko najnowsze nowości, ale staram się być na bieżąco co się dzieje w wydawniczym świecie. Czytam książki swoje, biblioteczne, pożyczone od koleżanek.

Nie umiem lać wody, pisać wypracowań na miliony stron. Będę pisać krótko, subiektywnie, po mojemu. Częstotliwość? Słomiany zapał to ja. Może się okazać, że za miesiąc czy dwa (prawdopodobne wraz z początkiem roku akademickiego) blog umrze. Może się okazać, że z zastojami na czas sesji przetrwa dłużej. Pożyjemy, zobaczymy. Książki będę czytać zawsze, a to jest chyba najważniejsze.

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś komu to wszystko będzie odpowiadać. 



Cześć, jestem Dominika. Jestem jawnym książkoholikiem. Czytam od zawsze i... nie zamierzam przestać.

1 komentarz: